Alexandra Garcia Pascual

Alexandra Garcia Pascual (Barcelona 1983), resideixo a esparreguera.

Em graduo a Belles Arts a la Universitat de Barcelona i m’especialitzo en gravat l’any 2013, posteriorment realitzo el Màster en produccions artístiques a la Universitat de Barcelona (Prodart).

Recentment he exposat a Swab, a Errant, Itineraris d'art i pensament i a la Galeria Cànem, Castellò, he estat preseleccionada per La Capella, Bcn Producció, premiada amb el 3r premi de Visibles al CCHSN i amb el 1r premi al premi d’art contemporani fundació privada Reddis. Al 2017 em premien amb la XII Edició dels ajuts a la jove creació d’arts visuals Felícia Fuster i amb un accèssit al Concurs Internacional de Llibre d’Artista en homenatge a Joan Brossa.

He exposat el meu treball a LA TÉRMICA LAB, festival Panoràmic, Granollers, al premi de pintura internacional Guasch Coranty, Tecla Sala, al premi ciutat de palma Antoni Gelabert, Casal Solleric, a Swab, amb Galeria Sicart, a Arts libris BCN i Arts Libris ARCO Madrid , a Can Felipa i a Fabra i Coats dins de la convocatòria SAC-FiC Programa de Residències. Sant Andreu contemporani, entre d'altres.

Actualment soc gestora de La Trastera, espai expositiu independent a Segur de Calafell.

Juana Dolores Romero

Juana Dolores Romero Casanova (1992, El Prat de Llobregat), filla d’immigrants andalusos a Catalunya. Estudia interpretació a l'Escola Superior d'Art Dramàtic de l'Institut del Teatre i, posteriorment, inicia estudis literaris a la Universitat de Barcelona. És fundadora i coordinadora de l'artefacte cibernètic @HYBRIS.VIRAL en què, juntament amb l'artista Sandy Moldavia, investiga i desenvolupa pràctiques artístiques digitals. Ha dirigit, interpretat i escrit # JUANA DOLORES # * massa diva per a un moviment assembleari *. També reflexiona sobre els límits del vídeo i la poesia com es pot apreciar a les seves peces audiovisuals LIMPIEZA i SANTA BÁRBARA. Enguany, ha rebut el 56è premi de poesia Amadeu Oller pel seu poemari Bijuteria.
 

Natàlia Lloreta Pané

Natàlia Lloreta Pané (El Talladell, 1979) és llicenciada en Comunicació Audiovisual per la Universitat Pompeu Fabra (2002) i Postgrau en Creació Publicitària (URL, 2003) i Vídeo Digital (IUA, UPF, 2007). Es dedica professionalment a la comunicació i a la gestió cultural com a freelance. Dins de l’àmbit de la comunicació treballa especialment en la creació de continguts tant editorials com audiovisuals, l’storytelling i la documentació. En la gestió cultural desenvolupa tasques de producció, coordinació d’equips i disseny de projectes.

Ha desenvolupat tasques professionals per la revista Bonart, L’Observatori Europeu de Memòries (EUROM), el grup transdisciplinari de ciència ciutadana OpenSystems UB, Trànsit Projectes, l’Ajuntament de Barcelona, Obra social la Caixa, SCAN Tarragona o bé l’escola de fotografia Grisart, i també va crear, juntament amb Jesús Vilamajó, l’empresa pròpia Intersecció, amb la qual va néixer el festival de creació contemporània, Embarrat. A partir del novembre de 2020 comença una nova etapa a la direcció executiva de FiraTàrrega. Natàlia Lloreta reivindica els seu origen rural i creu en la Cultura com a eina imprescindible de transformació social. Quan posa música és Call me Lloreta i quan recita forma part del Col·lectiu de Resistència Poesia Estripada.

Lara Díez Quintanilla

Lara Díez Quintanilla, es gradua en Art Dramàtic per l’Institut del Teatre de Barcelona al mateix temps que es llicencia en Psicologia per la Universitat Oberta de Catalunya. Completa la seva formació com a actriu, dramaturga i directora amb Pablo Messiez, Claudio Tolcahir, Sergi Belbel, Alistair McDowall, entre altres.

Creadora de les companyies retreTTeatre i LA VOLCÀNICA amb les que actualment treballa, segons la producció, com autora, directora o actriu.

Els seu darrer treball és “El buit de la parcel·la oblidada”, una trilogia existencialista composada per “Omplint el buit” (La Gleva, maig 2019), “Les oblidades” (Teatre Akadèmia, maig 2019) i “La nostra parcel·la” (Teatre Lliure, març 2020).

Ha obtingut el premi Zapping a millor actriu de televisió al 2017, el premi Píndoles 2017 per “Notícies del futur”, el premi Píndoles 2018 i el premi Mikroakadèmia 2018 per “Jocs perillosos” i el premi Crítica Serra d’or 2018 per la seva obra “Herència abandonada” re- estrenada al gener de 2020 a la Sala Beckett on va ser autora catalana a l’Obrador internacional d’estiu 2019.

Actualment treballa com actriu al programa de sàtira política “POLÒNIA” de TV3, forma part del grup Peripècies liderat per Sergi Belbel i és l’autora resident de la Sala Beckett 20-21.

Isona Passola

Llicenciada en Història Contemporània. Productora, guionista i directora cinematogràfica. És fundadora de Massa d'Or Produccions amb què ha realitzat llargmetratges, documentals i TV movies entre els quals destaquen El Mar (1999), Mirant al Cel (2008), Pa negre (2010) i Incerta glòria (2017).

Ha dirigit els documentals Catalunya-Espanya (2009) i L'endemà (2014). És presidenta de l’Acadèmia de Cinema Català (2013) i presidenta de l'Associació de Productors Independents del Mediterrani (APIMED) amb seu a Barcelona. Ha sigut docent de la Facultat de ciències de la comunicació Blanquerna (Universitat Ramon Llull) des de 1997 fins al 2018. Del 2014 al 2019 ha format part del consell d’administració de Televisió de Barcelona i del 2012 al 2019 va formar part del Consell Nacional de la Cultura i les Arts.

El 2011 va ser guardonada amb el Premi Lluís Carulla i l’any 2012 va rebre la Creu de Sant Jordi.

Lídia Pujol

LÍDIA PUJOL  és una cantant d’històries, emocions i idees. Els continguts que nodreixen la seva música i espectacles abasten la poesia, el teatre, el pensament crític, l’espiritualitat i la política. Amb una trajectòria professional fonamentada en la música tradicional jiddisch, medieval i popular, Lídia Pujol es va donar a conèixer formant duet amb la cantant Sílvia Comes, però pocs anys després continuà el seu camí en solitari. Ha publicat els discos Iaie (2003), Els amants de Lilith (2007), Mariam Matrem (2014) i Iter Luminis, un camí orientat (2017), als quals cal afegir multitud de col·laboracions i projectes. Recentment ha presentat "Nada de nada" el primer tema del seu proper treball "Conversando con Cecilia" que sortirà a la primavera del 2021.

Laia Soldevila (Linyola, 1985). Periodista, editora i cap de projectes del digital CRÍTIC. També és professora de periodisme a la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Ha estat tècnica de comunicació i projectes al Grup de Periodistes Ramon Barnils, de la qual és membre de la Junta, i redactora al digital Social.cat. Ha impulsat i guionitzat documentals sobre la memòria històrica del Pla d’Urgell i és co-autora del documental ‘Barnils tal com raja’.

Laia Soldevila

Txe Arana

Compta amb més de 30 anys de trajectòria professional i una àmplia experiència al seu pas per diferents mitjans de comunicació i l’escena artística i cultural.

Viu intensament el descobriment d’un ofici que explora a través de diferents disciplines, des que comença molt jove al teatre, la ràdio, la televisió i el doblatge i fins a l’actualitat.

Imprimeix el seu to i caràcter personal al llarg del seu recorregut professional com a entrevistadora, presentadora de ràdio i televisió, mestra de cerimònies, actriu de teatre i doblatge, veu en off d’una llarga llista de programes culturals de televisió i narradora de projectes audiovisuals i locutora de publicitat.

Passa les hores gravant al seu estudi de locució i també dedica part del seu temps a la gestió de projectes culturals. Crea espais d’aprenentatge i suport com a formadora i coach de comunicació i oratòria per a actors i professionals de diferents àmbits de la comunicació.

Actualment és la veu del programa cultural Quan arribin el Marcians de TV3.  

@Replay Serveis Audiovisuals 2020